Sugar coat this for me

5:35

מתוק לי , מתוק לי!

לק במרקם ציפוי סוכר - תופעה מעניינת למדי יש לציין. כל המרקמים החדשים שנכנסו לחיינו בתקופה האחרונה בהחלט מוסיפים קצת פלפל, או סוכר במקרה הזה.

דווקא הלקים הראשונים בטקסטורת "ציפוי סוכר" שיצא לי לנסות הם של BeautyCare ואני חייבת לציין שמאוד הופתעתי לטובה!
כבר כמה שנים טובות לא יצא לי להשתמש בלקים של BeautyCare (כל שאר האקססוריז לציפורניים- פצירות, מספריים, מכחולים וכו' הם באופן כמעט בלעדי שלהם).
 בעבר הלקים שלהם היו מימיים ודרשו הרבה שכבות לכיסוי ועידנים לייבוש. הלקים החדשים, מהסדרה המיוחדת - nail deco montage (ציפוי סוכר, שבבי סוכריות, והולוגרפי) בהחלט מצויינים ונותנים תמורה מלאה למחיר (בין חמישה לעשרה שקלים חדשים).



מספר לקים מסדרת שבבי הסוכריות מכילים גליטרים שאחרי כמה שכבות נוטים להזדקר, לי זה מפריע מעט ותורם לתלישה טרם זמנית שלהם מהציפורן.

לגבי ציפוי הסוכר, באפליקציה שלהם חשוב יותר מבדרך כלל להקפיד על שכבות דקות ככל האפשר של לק וייבוש מלא בין שכבה לשכבה. בגלל מאסת החלקיקים שבפנים לכל שכבה יש עובי התחלתי מכובד, אם לא מקפידים על הכללים הנ"ל אפשר לגדל שיערות שיבה עד לייבוש מלא של הלק.
אחד התסכולים מלק לבן הוא להגיע לאטימות, במקרה הזה הסוכר מאוד תורם לעניין. אחרי 2 שכבות בלבד מתקבלת אטימות לא רעה בכלל.

נ.ב
כשמורידים אותו, נשאר על הידיים חומר דמוי אבקת סוכר,מה שממש גורם לי להתהות מה יש שם בפנים, ולהתלבט קצת אם לנסות ללקק את זה....






לק ציפוי סוכר לבן של BeautyCare
לק גליטר זהב nail deco stripe&draw BeautyCare
טוש Shaprie שחור



You Might Also Like

0 תגובות