Come to the dark side. We have cookies

9:53

היי היי!
אזהרה -היום הפוסט מעורר תיאבון. אז וודאו שיש עוגיות בהישג יד לפני שמתחילים :

ל- Color Club יש מבחר קולקציות לקים מכובד, ובינן ישנה קולקציה יאמית במיוחד, ה- Cookies & Cream ! 

יצא לי לשים יד על שני גוונים מתוך השישה בקולקציה, והרשו לי רק לומר שהם אדירים!  
אלה לקים שקופים למחצה- ג'לי, עם המון גליטרים קטנטנים וקטנטנים יותר (שבהחתחלה הסתוו לקונפטי, ורק כשהורדתי את הלק התגלו כגליטר) בצבע שחור המזכירים שברי עוגיות.


האפליקציה היתה חלקה כמו חמאה (משחק מילים מתוחכם שכזה), ונדרשו 2 שכבות לאחידות מוחלטת ומראה ציפורניים גלידתי במיוחד. 
בנוסף אין צורך לדוג את הגליטר, הם נטענים בקלות רבה על המברשת - תענוג!

ובכן, הרשו לי להציג את ה-Double scoop צבע ניודי עם תת גוון ורדרד



וה-  Soft baked , גוון בז' בהיר






קניתי אותם מהחנות המוכרת ב- eBay, הלא היא beautyzone2007
וזהו הקישור ללקים מסדרת העוגיות.
 יכול להיות שחלקם חסרים במלאי, אך הוא מתחדש לעיתים קרובות, ניתן לברר מול החנות. 

לבסוף לא התאפקתי והוספתי חומתמת הפוכה בתקווה שזו תקרב את בוא הסתיו




ובאותה הנשימה אני רוצה להמליץ על המחזק של PAESE .
הציפורניים שלי עוברות לא מעט תלאות על בסיס יומיומי במסגרת העבודה, וכבר מזמן לא הצלחתי להאריך אותן כראוי.
אחריי שבועיים וחצי בלבד עם המחזק הנ"ל הן ארכו ב-3 מ"מ!
את שלי הזמנתי מכאן .

כבר התעורר התיאבון ? :)


You Might Also Like

0 תגובות